2011 gruodis
Garsioji JAV pop žvaigždė Madonna žavi ne tik savo talentu, bet ir stebina veiklumu bei trykštančia energija visus gerbėjus. Gerokai peršokusi penkiasdešimtmetį, šalia muzikinio gyvenimo ji aktyviai dalyvauja šou biznyje. Pardavusi daugiau kaip 300 milijonų įrašų ji tapo popmuzikos karaliene. Tačiau neužmigo ant laurų, jos veiklumu gali pavydėti kiekvienas, aišku ir galimybėmis, nes vien vardas Madonna yra ,,svarus”. Žurnalas ,,Time” teigia, kad tai viena iš 25 šiuo metu įtakingiausių moterų. Šios moters knygeles skaito vaikai, jos filmus žiūri kino mėgėjai. Muzikos mylėtojams pateiktas ilgas sąrašas muzikinių albumų. Ji ir aktorė, ir režisierė. 1996 metais Madonna yra apdovanojama ,,Auksinio gaublio” premija už vaidmenį filme ,,Evita”, o jos režisuotas filmas ,,W.E.” pateko į tris aukščiausio lygio festivalius – Londono, Venecijos, Toronto.
Šiuo metu garsioji šou biznio atstovė savo dėmesį yra sutelkusi į grožio pasaulio sritį. Ją domina gražios ir stilingos moters įvaizdis, tad visos dabartinės jos pastangos dedamos į mados linijos kūrimą. Ir kaip teigia pati dainininkė, tai buvo sena jos svajonė, kuri galų gale pildosi.
Savo pažadą apie naują mados linijos kūrimą Madonna ištesėjo. Tai bus platesnio profilio kolekcija, skirta vyresnėms nei dvidešimties metų moterims. Joje bus ta grožio dalis, kuria žavisi pati dainininkė – parfumerija, seksualus apatinis trikotažas, aksesuarai, stilinga avalynė ir visa tai, matomai, nudžiugins įvairaus amžiaus moteris. Juk tai bus Madonna prekiniu ženklu pažymėti grožio atributai. Didelių nuopelnų pasiekusi šou versle, subūrusi platų gerbėjų būrį, dainininkė savo kūrybinį darbą tęsia toliau. Ji jau yra sukūrusi ,,Material Girl” mados liniją, skirtą jaunoms merginoms. Ši madinga ir populiari jaunimo tarpe produkcija apima įvairių rūbų, pradedant apatiniu trikotažu ir baigiant kosmetika, sritį, tačiau ji daugiau žinoma tik Šiaurės Amerikoje. Dabar Madonna nori plačiau atverti savo mados linijos duris ir vyresnėms moterims, ir platesniu mastu. Apie naują grožio imperijos linijos kūrimą ji galvojo jau seniai, o pavadinimą įkvėpė dokumentinis filmas apie 1990 metų jos pačios gastroles ,,Blonde Ambition”.
,,Truth or Dare by Madonna” (Tiesa – Drąsa pagal Madonną) mados linija žada plėstis ne tik JAV, bet ir už jos ribų. Jos startą pop muzikos žvaigždė pradėjo nuo parfumerijos. Aromatų ,,Truth or Dare” (Tiesa ar drąsa) kūrimą įkvėpė prisiminimai apie motinos kvepalus, kuriais ji mėgo kvėpintis. Panašų kvapą dainininkė norėjo įamžinti ir savuosiuose, kuriuose susipynęs paslaptingas derinys – miško, gėlių, vanilės, manoma, kad jis sudomins moteris, mėgstančias ekstravaganciją, klasiką, originalumą. Parfumerija bus kuriama remiantis senomis tradicijomis: semiantis patirties iš žinomų kvepalų kūrėjų paslapčių, naudojant naująsias technologijas ir atsižvelgiant į šiuolaikiškos moters skonį ir poreikius.
Šis aromatas vienas iš pirmųjų jos naujos mados linijos ,,Truth or Dare by Madonna” kolekcijos pristatymo eksponatų, dar bus rankinės, avalynė ir kt., po jų žadama pateikti apatinius rūbus. 2012 metais šie gaminiai turėtų pasirodyti visame pasaulyje. Tikimasi, kad Madonna, pasižyminti geru skoniu, neapvils moterų, tuo labiau, kad kolekcija turėtų būti daugiau klasikinio pobūdžio. Ir nors ji jau ne vienerius metus domisi modeliavimu, bendradarbiauja su žinomais dizaineriais, tai pirmas jos toks savarankiškas projektas. Daug metų ji brandino šią idėją, bet tik dabar atsirado galimybė tai įgyvendinti, tuo labiau, kad Iconiх – patikimi partneriai, su kuriais ji bendradarbiauja.