Dolce & Gabbana Skincare 2014

2014 spalis

Dolce & Gabbana apėmė visas mados ir grožio industrijos sritis, tačiau odos priežiūros priemonėmis susirūpino ne per seniausiai. Po dešimties mokslinio tyrinėjimo metų kartu su P&G Prestige ekspertais buvo sukurtos dvi odos priežiūros linijos – Aurealux ir Essential. Į visų produktų sudėtį įeina itališkas alyvuogių aliejus, vitaminas B3, taip pat aktyvusis komponentas – Gold Flavo-Silk Tricomplex™, sukurtas šilko sericino pagrindu. Stefano Gabbana garantuoja, kad šios grožio priemonės kiekvienai moteriai suteiks ypatingo žavesio.

Grožio priemonės iš Essential linijos yra skirtos giliam odos valymui ir apsaugai nuo neigiamo aplinkos poveikio: tai valomasis vanduo, pienelis, makiažo valiklis, gelis, aliejus, šveitiklis, tonikas ir apsauginis kremas su UV filtrais. Aurealux linijoje – odos maitinimo, drėkinimo priemonės, į kurių sudėtį įeina kremai, kaukės, serumai, esencija ir gelis akių vokams.

Reklaminėje kampanijoje dalyvavo skirtingų išvaizdos tipų modeliai: kanadietė Kate King, kinietė Fei Fei Sun, latvė Ginta Lapina, rumunė Andreea Diaconu ir prancūzė Anais Mali.