2015 sausis
Dior Science mokslininkų laboratorija, bendradarbiaudama su neuromokslininku Arnaud Aubert, nustatė, kad kai susitinki su asmeniu, dėmesys paprastai yra sutelkiamas ne į raukšles, o į tai, kaip emocijos atsispindi pašnekovo veide. Smulkios raukšlelės aplink akis ar atvira šypsena duoda teigiamą poveikį aplinkiniams, o štai, pavyzdžiui, vertikalios raukšlės tarp antakių, žemyn nulinkę lūpų kampučiai, ratilai po akimis, priešingai, turi neigiamą poveikį. Pasirodo, kad odos grožis priklauso nuo emocinio įspaudo, pasireiškiančio veide. Siekiant ištrinti neigiamą įspūdį ir suteikti veidui galimybę grąžinti jaunystę, Dior mokslininkai sukūrė anti-senėjimo serumą Capture Totale. Jame yra padidintos koncentracijos Longoza (lelijų imbierinių eterinis aliejus) ekstrakto, kuris stimuliuoja odos ląstelių metabolizmą, o tai padeda pastebimai sumažinti poras, paraudimus, pigmentines dėmes ir raukšles. Oda tampa lygesnė, stangresnė, švelnesnė ir skaistesnė. Capture Totale serumo reklamos veidu tapo Eva Herzigova.